.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش شریعتمداری به گفت وگوی تلفنی روحانی و اوباما
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مباحث مطرح‌شده درباره مکالمه تلفنی رؤسای جمهوری ایران و آمریکا، گفت: چنانچه طبق گفته روحانی، این درخواست از سوی اوباما بوده باشد، نشان می‌دهد دولت آمریکا در حد اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت ندارد.
واکنش شریعتمداری به گفت وگوی تلفنی روحانی و اوباما

به گزارش شمال نيوز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مباحث مطرح شده درباره اینکه چه کسی درخواست مکالمه تلفنی اوباما و روحانی را داده است، گفت: دقایقی بعد از گفت‌وگوی تلفنی آقای روحانی با اوباما، خانم رایس مشاور امنیت ملی در مصاحبه با CNN اعلام کرد که این مکالمه تلفنی به درخواست روحانی صورت گرفته و تاکید کرد که این درخواست برای آنها تعجب آور بوده است.

وی افزود: سوزان رایس می‌گوید، به ما اطلاع دادند آقای روحانی مایل است در حالی که می خواهد از نیویورک خارج شود، از طریق تلفن با اوباما گفتگو کند.

شریعتمداری همچنین با اشاره به اظهارات روحانی بعد از ورود به تهران مبنی بر اینکه درخواست برای گفت‌‌وگوی تلفنی از سوی اوباما بوده است، اظهار داشت: اظهارات جناب آقای روحانی نشان می‌دهد علاوه بر اصل گفتگو که جای بحث و بررسی دارد، این نکته که چه کسی برای گفت‌وگو پیش قدم شده است نیز از نگاه هر دو طرف اهمیت داشته و آنها حیثیت خود را در گرو آن می‌دانند.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: این ماجرا از ۲حال خارج نیست، اول آنکه در خواست گفتگو از سوی روحانی بوده است که اگر اینگونه باشد اظهارت رئیس جمهور محترم هنگام ورود به تهران که طرف مقابل را درخواست کننده گفتگو معرفی کرده با شعار دولت راستگویان تناقص دارد و انتظار این بوده و هست که رئیس جمهور محترم واقعیت ها را با مردم در میان بگذارند.

وی افزود: اما چناچه این درخواست از سوی اوباما صورت گرفته باشد، نشان دهنده آن است که دولت آمریکا حتی در حد و اندازه اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت نداشته و قابل اعتماد نیست؛ بنابراین سوال بعدی آن است که جناب روحانی با چه تحلیل و تفسیری به اوباما و دولت وی اعتماد کرده و از این به اصطلاح اعتماد متقابل با آن همه تبلیغات پرحجم یاد می‌کند.

شریعتمداری تاکید کرد: البته اینکه دولتمردان محترم اصرار دارند اوباما را درخواست کننده مکالمه بنامند نشان می دهد خود آقایان به زشتی و پلشتی این اقدام اعتراف دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 6 مهر 1392
لطفا" ارزش سکوت را به آقای شریعت مداری یاد اور شوید
ثث 6 مهر 1392
شریعتمداری عددی نیست در مقابل فرمایشات رهبر و.. قد علم کنه... روجانی بدون رهبر آب نمیخوره خیالتون جمع
فیضی 6 مهر 1392
خوب که چی از طرف هر کی که بوده نشانه شجاعت آن در شکستن این تابو بوده . صدام که این همه جنایت کرد . شما می خواستید برایش بجنگید امام ره در باره آل سعود چه گفته بود ؟ شما چه کردید ؟ تا کی می خواهید دستتان را بسوی شیوخ عرب دراز کنید ؟ حالا هم در مذاکرات شجاعانه از حق مردم دفاع کنید البته نه شما !!!
نا شناس 6 مهر 1392
اقاي شر يعتمندار ي به شما چه مربط همه جا دخالت بس كن برو كنار خسته شد هايم
نا شناس 6 مهر 1392
شریعتمداری عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر
شهروند طبری 6 مهر 1392
با سلام
شهروند های طبری این قدر ساده لوح نباشید ومنطق را با منطق پاسخ دهید!بسه این قدر خودمان را کوچک کردیم که بیشترین رای را به آقای روحانی دادید وکمترین توجه را نصیب بردیم!
ایران من 6 مهر 1392
تو کز مهنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
نا شناس 6 مهر 1392
من به عنوان یک ایرانی سیاستهای روحانی رو چیزی جز رهنمود های رهبر کبیر انقلاب ندیدم . آقای شریعتمداری کلا ایراد می گیرد .
تارا 6 مهر 1392
آقای شریعتمداری شما حرف نزنی کسی به شما نمیگه شما لالی....
علی 6 مهر 1392
این اقا همشیه انتقاد دارد / پس را حل شما برای رفاه مردم چیست ؟البته شماها که از رفاه چیزی کم ندارید.
مجتبی 6 مهر 1392
اقایونی که دم از اعتدال میزنید.چرا فقط نیمه پر لیوان رو میبینید.حسین شریعتمداری وقتی حرف میزنه کلی فکر میکنه.بیگدار به آب نمیزنه.واقعیت رو باید پذیرفت،هرچند برای شما تلخ میباشد.
مقداد 7 مهر 1392
آزادی بیان این نیست که اگر کسی (شریعت مداری ) با ادب و متانت حرفی زد با توهین به او پاسخ دهید . بهتر است به مطالبی که گفته است بیشتر دقت کنید.
فقط این را بگویم من حرف سوزان رایس می‌گوید، به ما اطلاع دادند آقای روحانی مایل است در حالی که می خواهد از نیویورک خارج شود، از طریق تلفن با اوباما گفتگو کند را باور کنم یا فرمایش آقای روحانی را که بعد از ورود به تهران فرمود درخواست برای گفت‌‌وگوی تلفنی از سوی اوباما بوده است .
جوابش معلوم است حرف آقای روحانی درست است .
سوال من این است پس چرا ما با کسی که در ابتدای کار به ما دروغ میگوید باید ارتباط داشته باشیم. چه منطقی قبول میکند .
حال اگر حرف آنها درست باشد واویلا.
نا شناس 7 مهر 1392
اگر کسی کم و بیش از سیاست چیزی بداند می فهمد حرف های آقای شریعتمداری درست می باشد ، ضمنا همه ی کارهای رئیس جمهور را تعمیم رهبر ندهید.
ش 7 مهر 1392
درود بر استاد قلم حاج حسین ولایی
علي 7 مهر 1392
در نظام دموكراسي اصل بر راي مردم است جناب شريعتمداري آيا ميدانيد اگر مردم پاي صندوق هاي راي بيايند رابطه منطقي با آمريكا بيش از نود درصد راي خواهد آورد
نا شناس 7 مهر 1392
شریعتمداری بزرگترین مردهزارچهره
مرگ برمنافق
نا شناس 7 مهر 1392
سلام دوست گرام تورابه خدا به فکر کشور و خانواده خودمان باشیم دست از این بچه بازیها،خاله زنک بازی،تخریب ها ،گروه بازیها بردارید نگذارید با جنگ این ملت همانند ملت افغانستان و عراق بی اعتبار شوند شما در زمان جنگ با اسکورت و بادیگارد سلاح در منزل هستید و فرزندان خودرابه کشور های دیگر می فرستید و خطری شمارا تهدید نمیکند پس خوهشا دست از این بچه بازیها بردارید.
نا شناس 7 مهر 1392
شریعتمداری(همین مش حسین) هیچ وقت مصالح کشور براش مهم نبوده و نیسشت.اون فقط دنبال انتقام گرفتن از این و اونه....همین...
نا شناس 7 مهر 1392
جريانات محترم انقلابي تندرو ، كشور به واسطه شما در لبه پرتگاه است . شما كه گوشت قرمز ومرغ از سفره هايتان حذف نشده كه هيچ ، بيشتر هم شده است ،رها كنيد اين عوام فريبي واين تند خوئي ها را !!!
نا شناس 6 مهر 1392
تو کی هستی اظهار نظر میکنی - بابا بفهم مردم تو وامثال تو را نمیخوان- شما تندرو ها 4 میلیون رای داشتید جناب اقای دکتر و دانشمند حسن روحانی تقریبا 18 میلیون -خدا کنه تلفن از روحانی باشد- برایمان عزیز تر شد
نا شناس 7 مهر 1392
اقای شریعتمداری حرف حساب زد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.